Miejska Szkoła Artystyczna I stopnia im. Konstantego Ryszarda Domagały w Mińsku Mazowieckim

Aktualności

02 maja 2016 19:35 | Aktualności

Wiosenne koncertowanie

26 kwietnia 2016 r. nasza szkoła po raz kolejny koncertowała w Muzeum VII Pułku Ułanów Lubelskich w Mińsku Mazowieckim.

Tym razem zaprezentowały się połączone klasy fletu Beaty Kierzkowskiej i fortepianu Anny Kornackiej. Dzieci wystąpiły w duetach fletowo - fortepianowych, na cztery ręce i w większych zespołach. Utworzenie i poprowadzenie zespołów nie należało do łatwych przedsięwzięć, ale dzięki sumienności dzieci i pomocy rodziców udało się doprowadzić do zamierzonego celu w postaci bardzo dobrego występu.

PROGRAM KONCERTU:

1. C. Gardel Tango z filmu „Zapach kobiety”, K. Herdzin- „Opowieść”- Beata Kierzkowska, Anna Kornacka

2. W. A. Mozart- „Przybywaj piękna wiosno”- Olaf Kondera, Aleksandra Krupa

3. W.A. Mozart- Allegretto- Alicja Sokołowska, Michał Fuks

4. A. Menkel- motyw z „Królewny Śnieżki”- Natalia Paszkowska, Anna Kornacka

5.  J. Lennon, P. McCartney- „Zielona łódź podwodna”- Paulina Krążała, Natalia Paszkowska

6. „Tańczące kropelki” - Ola Ruta, Kacper Kowalczyk

7. L. v. Beethoven- Rondo- Zosia Gruba, Bartłomiej Łukaszewski

8. Ragtime- Weronika Kuzak, Marta Jackiewicz

9. D. Kabalewski- „Mała polka”- Ula Rawska, Magdalena Kowalczyk

10. P. Harris- „Truskawkowa sarabanda”- Paulina Krążała, Aleksandra Krupa

11. W.A. Mozart- Allegretto- Ola Ruta, Michał Fuks          

12. P. Harris- „Pierrot”- Ada Ślązak, Oliwia Kondera

13. J. Haydn- Serenada- Zosia Gruba, Michalina Żelazowska

14. A. Menkel-  motyw z „Królewny Śnieżki”- Marta Bocheńska, Anna Kornacka

15. R. S. Wills- „It came..” Mateusz Komuda, Tatiana Piwowar

16. S. Joplin- Ragtime- Jagna Mańczyńska, Jolanta Radzio, Marta Lewicka, Tatiana Piwowar

17. J. Rae- „Station clock”- Jagna Mańczyńska, Jolanta Radzio, Marta Lewicka, Tatiana Piwowar, Olaf Kondera, Mateusz Komuda, Beata Kierzkowska, Anna Kornacka oraz publiczność z instrumentami perkusyjnymi

Koncertowanie zespołowe sprzyja integracji dzieci, uświadamia wzajemne poczucie odpowiedzialności, a przede wszystkim sprawia wiele radości i  satysfakcji wykonawcom, nauczycielom i słuchaczom.

Przeczytano: 602 razy. Wydrukuj|Poleć znajomemu|Do góry

Zdjęcia: